[LUGOS] Selitev MySQL in Joomle

bostjan at niansis.com bostjan at niansis.com
Tue Oct 30 08:54:47 CET 2007

Zivjo

Kokretno pri Joomli gre nekje meja res cez 1000 znakov in je treba nastavit za
neko polje omejitev dolzine v smislu "(90)". Ker je ze nekaj casa od tega, se
ne spomnim tocno, ampak ce pastas tisti del dumpa, kjer se pojavi napaka (-+5
vrstic), se bom pomoje spomnil.

Z iconv moras predelati dump, drugace bodo sumniki ostali enaki, pa na zacetek
dumpa sem jaz vcasih vpisal se "set names utf8;". So se mi pa pri selitvi
dogajale cudne stvari, vcasih je tale set names resil situacijo, vcasih iconv
pa mi "set names" ni bilo treba napisat, tako da 100% delujoce variante ne znam
povedat.

Potem bos moral spremenit pa se "charset=" v html-jih, oz. v tem primeru je to
nastavitev v enem od Joomlinih konfiguracijskih datotek, vendar se spet ne
spomnim v kateri.

lp