[LUGOS] Selitev MySQL in Joomle

Robert Ludvik r at aufbix.org
Tue Oct 30 08:33:55 CET 2007

Pozdrav
Rad bi preselil MySQL 4.1 na drugo mašino z MySQL 5.0, ob tem pa še
spremenil cp1250 v utf8. Joomla je na obeh ista verzija. Na izvorni
mašini imam v my.cnf nastavljeno:
default-character-set=cp1250
Na novi pa:
default-character-set=utf8

Poskusil sem tako, da sem na izvorni mašini izvozil db:
mysqldump --databases BAZA > BAZA.sql

v BAZA.sql popravil vse pojavitve "cp1250" v "utf8"
in uvozil na novi mašini:
mysql < BAZA-utf8.sql

Prvi problem je bil dolžina indeksov pri dveh tabelah (ne vem več točno,
zaradi utf8 to prebije mejo 1000 znakov) - ker sta ti dve tabeli manj
pomembni, sem tam popravil utf8 nazaj na cp1250 in potem je stvar
pogoltnila ukaz.
Problem so seveda šumniki na ciljni mašini.

Spomnil sem se, da bi bilo morda dobro pognati še iconv na BAZA.sql iz
cp1250 v utf8 pa tudi to ni pomagalo.

Na koncu mi je uspelo šumnike, sičnike in žvižgavce spraviti čez s tem
postopkom:
na izvorni mašini preko PHPMyadmin izvoz ene tabele v SQL, copy/paste iz
Firefoxa, zamenjava "cp1250" v "utf8" pri CREATE DATABASE na novi mašini
in potem lepljenje vsebine tabele (INSERT ...).
Po tem pa šumniki delajo. Ampak to ni prefered way :-)

Kaj moram narediti, da bo stvar delala preko dump/import?
Nazadnje sem poskusil še določiti character set pri mysqldump pa tudi ne
pomaga (mysqldump ... --set-charset=cp1250 ...)

Apache je na ciljni mašini nastavljen na utf-8, php.ini tudi (na izvorni
pa oboje na 1250).

Lp
Robert Ludvik