[LUGOS] rokovanje z gesli

matjaz.demsar at lj-mlek.si matjaz.demsar at lj-mlek.si
Fri May 25 09:35:38 CEST 2007

Za upravljanje gesel v enterprise okolju obstaja EPS ali Enterprise
Password Safe - http://www.enterprise-password-safe.com/. Mnenja na
internetu so deljena, ampak v testiranju, ki sem ga izvajal spomladi je
program deloval odlično. Kar nekaj časa sem iskal programski paket, ki bi
deloval preko mreže in po dosedanjih ugotovitvah je ta edini, ki je
namenjen samo za gesla. Ostali ponujajo tudi dodatne funkcionalnosti,
predvsem MS orientirane, ampak je cena tudi temu primerna.
Ena od drugih variant, ki sem jo preučeval je pa uporaba LDAP direktorija,
recimo eDirectory, kjer kreiraš kontejner za gesla, potem pa pod tem
kontejnerjem hierarhično razvrščaš gesla in dodeljuješ različne nivoje
dostopov z uporabo aclov in irf (inherited rights filtrov). A v mojem
primeru se stvar ne bi obnesla na dolgi rok, saj gre za vzdrževanje več
kot 500 gesel in približno 30 uporabnikov z različnimi pravicami(=ogromno
dela)

Lep pozdrav,

Matjaž