[LUGOS] rokovanje z gesli

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Thu May 24 13:03:50 CEST 2007

Po malce brskanja sem izbiro zožil na dve zadevi, a mi nobena ni čisto všeč:

http://www.universalpasswordmanager.com/node/15
Tole zgleda dost kul, samo en problem - vedno dela z lokalno bazo, ki jo zna syncat preko httpsja na nek url; bolj všečno bi mi bilo, če vi vedno delal prek httpsja z eno bazo ...
Pa multiuser support (kdo lahko ktera gesla vidi) je nonexistant ...

http://www.harry-b.de/dokuwiki/doku.php?id=harry:cpm
Tole zgleda še bolj kul, a je skoraj preveč unix-centric; multiuser support je rešen z gpg ključi, interface pa je zgolj cli ...

Če ima kdo znanje in željo napisat en soliden multiuser password management web app z malce hirearhije med userji, lahko mislim da zadevo dobro prodaja, ker očitno nič takega še ne obstaja ...

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org