[LUGOS] Varovanje podatkov na strežniku

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Tue May 8 16:15:04 CEST 2007

Živjo,

> Postaviti želim nov Linux server. Razmišljam, da bi uporabil enega izmed
> HP-jevih ProLiant strežnikov. Največje dileme imam v zvezi z varovanjem
> podatkov. Najprej sem mislil izvesti Raid 5, a sem si premislil, ko sem
> videl ceno kontrolerja. Boljše je žrtvovati kak disk več za mirroring -
> Raid 1. Poleg Raida bi pa rad delal avtomatiziran backup še nekam izven

Saj lahko delaš RAID-5 brez kontrolerja - softverski RAID-5. Čim več diskov
imaš, tem boljše je razmerje prostor/cena/varnost. Jaz to sicer počnem v
FreeBSDju, vendar tudi Linux to lepo zna.

> računalnika (za primer izgube podatkov zaradi programske ali uporabnikove
> napake). Pri tem se želim izogniti rešitvi, ki bi v
> primeru, da ne odkrijem dovolj hitro okvare originalnih podatkov, pokvarila
> tudi backup zaradi avtomatskega shranjevanja.
> Hvala za kakršenkoli namig, izkušnjo!

Oglej si rdiff-backup - omogoča diferencialno arhiviranje preko omrežja,
kar pomeni malo prenesenih podatkov ter vsa zgodovina (oz. kolikor je
nastaviš).

LP, Nejc