[LUGOS] Varovanje podatkov na strežniku

Linux User linuxuser at process.si
Tue May 8 15:17:41 CEST 2007

Postaviti želim nov Linux server. Razmišljam, da bi uporabil enega izmed
HP-jevih ProLiant strežnikov. Največje dileme imam v zvezi z varovanjem
podatkov. Najprej sem mislil izvesti Raid 5, a sem si premislil, ko sem
videl ceno kontrolerja. Boljše je žrtvovati kak disk več za mirroring - Raid
1. Poleg Raida bi pa rad delal avtomatiziran backup še nekam izven
računalnika (za primer izgube podatkov zaradi programske ali uporabnikove
napake). Pri tem se želim izogniti rešitvi, ki bi v
primeru, da ne odkrijem dovolj hitro okvare originalnih podatkov, pokvarila
tudi backup zaradi avtomatskega shranjevanja.

Hvala za kakršenkoli namig, izkušnjo!