[LUGOS] Mailing list manager

Gasper Koren skrat at owca.info
Tue May 8 10:19:57 CEST 2007

On Tue, 2007-05-08 at 03:06 +0200, Tomaz Kravcar wrote:
> Pozdravljeni,
>
> v podjetju se ukvarjamo vecinoma s projektnim delom vecji del komunikacije
> pa poteka prek e-poste. Ideja je, da se za vsak projekt kreira nov postni
> racun in se prek mailing liste posiljala posta vsem, ki so udelezeni v
> dolocenem
> projektu. Zanima me kater mailing list manager mi priporocate, ki pa naj
> ima
> naslednje funkcionalnosti:
> - moznost kreiranja skupin(Podjetja) na katere se vezejo doloceni postni
> naslovi (projekti)
> [...]

Glede na to, da gre v bistvu za projektno vodenje, se meni zelo dobro
obnese ActiveCollab [ http://www.activecollab.com/ ] ki je srbski OS
klon verjetno bolj znanega Basecampa [ http://www.basecamphq.com/ ] Ni
list manager, ti pa omogoca vse funkcije, ki jih omenjas. Tudi
obvescanje prek maila :) Kar je pri tem morda malo bolj nerodno je to,
da morajo ljudje zadevo uporabljati prek Web IF in ne direktno iz
svojega postnega odjemalca... sam pa presodi, kaj je za vas bolj
primerno.

lp G.