[LUGOS] prehod na opensource

Matjaz Kljun matjaz.kljun at pef.upr.si
Mon May 7 10:28:39 CEST 2007

Iztok Stotl wrote:
> Zakaj se OpenOffice ne prime ? Po mojem je bistven problem še vedno v
> formatih, ne pa v kvaliteti teh paketov. "Power userjev", ki uporabljajo

Format niti ni problem. Odgovor pa je bil že napisan: podpora vodstva.
Sicer pa
3, 4 leta nazaj ni bilo še odprtega formata :(. Zaposlenci imajo pa
vedno na voljo MSO
on OOo. In se vedno odločijo za MSO. Ker so nanj navajeni. In ker nihče
ne zahteva,
da uporabljajo nekaj drugega.
> napredna orodja Office paketov je navadno le za peščico (razen v
> specifični okoljih). Večina študentov uporablja osnovne funkcije Excela
> (morda je zraven še kaka manjša statistika - redko) in Worda. Vse to
> nudi tudi OpenOffice in človek z osnovno računalniško podkovanostjo (kar
> študenti so), se hitro znajde.

To me je nasmejalo. Tudi sam sem imel podobno mnenje o študentih :). Je
pa res,
da se študenti hitro učijo.
> Težava pa je v formatih. Sam funkcioniram z OpenOffice na Linuxu.
> Pogosto se zgodi, da imam probleme pri odpiranju Offisovih formatov.
> Teksti enostavno niso enaki. Sam se seveda znajdem in v skrajni sili
> tudi butam wintel z M$Offisom, vendar je to move, ki povprečnega
> uporabnika sesuje.
http://ubuntu.wordpress.com/2005/09/09/installing-microsoft-fonts/
Privzeto shranjevanje pa nastaviš v .doc format. Kar sicer ni najboljše.
Je pa kot
prvi korak že nakaj.
> Tako se mi zdi ključno pri prehodu na OpenOffice, da se določeno okolje
> odloči za določene formate in da svoje osebje prisili v njihovo uporabo.

To je torej spet odgovor na tvoje prvo vprašanje :). Nekdo mora od
zgoraj navzdol
pritiskat na zaposlence.
> Svoja zgodba je PowerPoint. Akademska sfera ga dosti uporablja. OO
> Presentation je za enkrat še edini v paketu, ki ni dorasel M$-vemu

Zato ima OOo izvoz v PDF in Flash format. Enega bo pa ja prikazoval tudi
PC na
konferenci :).

lp mk