Re od Re: [LUGOS] /dev/fuse - dostop zavrnjen

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Fri Mar 9 20:34:41 CET 2007

Dragi Blaz

Saj verjetno si dobro mislil s svojim nasvetom, ampak rezultat je bil
pa bolj hecen. Takole je bilo.

Sem uposteval nasvet in sem vrstico ModeLine spremenil takole:
ModeLine   "Moj1024x768 na 60"  65.00  1024 1060 1196 1344    768  771
777  806 -hsync -vsync

Po restartu ni bilo nobenega efekta. Pa sem uposteval nasvet 2. Vrstico
sem prestavil v sekcijo Screen. Potem pa se X server ni hotel vec
zagnati. Dobil sem obvestilo, da vrstica ModeLine ne sodi v sekcijo
Screen. Nato pa sem imel na sreco moznost ponovno nastaviti X server in
to v graficnem nacinu. Se pravi, ponovno sem moral nastaviti
locljivost. Vse ostalo pa je bilo avtomatsko zaznano. Po restartu je
spet delalo. Datoteka xorg.conf je bila na novo narejena. Le da zdaj v
njej ni bilo sekcije Monitor. Pa sem jo naredil in dal vanjo samo
zgornjo vrstico.

Po restartu pa X server spet ni delal. Izvedel sem, da manjka
identifikacijska vrstica. Spet sem moral ponovno nastaviti X server. Pa
je spet delalo. Pa sem dodal se vrstico Identifier   "Monitor0" na
zacetek sekcije Monitor. Zdaj je X server delal, a zal tako kot prej.
Zamika kakih 5mm desno se nisem znebil.

Ob vsem tem pa se mi zdi najbolj hecno to, da s programom xvidtune
lahko nastavim sliko. Samo kako naj dopovem Linuksu, naj si zapomni
nastavitve. Verjetno bi moral se kaj poskusati, a sem zal glede Linuksa
precejsen teleban.

Mimogrede, ali ves kako naj Fedori 6 dopovem, da stanujem v Ljubljani.
Ona me hoce na vsak nacin preseliti v Beograd.

Lep pozdrav

					Poni