[LUGOS] /dev/fuse - dostop zavrnjen

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Mar 9 16:17:02 CET 2007

Ne vem, ce tole res ne dela. Zdajle se mi ne da s tem zafrkavat, prvo kar mi
pride na misel je pa to, da bi modeline namesto "1024x768" poimenoval kako
drugace, recimo "My1024x768 at 60" in ga dodal v Screen sekcijo. Potem bi se pa
naprej igral. 1024x768 je prevec genericna in ponavadi jo driver kar sam
privzame glede na to kaj dobi od monitorja.

lp,B