Re od Re: [LUGOS] /dev/fuse - dostop zavrnjen

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Mar 10 00:46:57 CET 2007

Pozdrav!

FC6 te ne more preseliti v BG, to se ti samo zdi. ;) Ne sekiraj se za
timezone - isti je za Srbe in Slovence. C(e ženeš KDE, potem poženi -->
(Nadzorno središc(e>Regionalnost in dostopnost>Država/regija in jezik)
in vec(ino ostalih stvari (valuto, jezik, decimalke) nastavi tam. Niže
doli si popravi še razpored tipk, c(e ti ne ustreza.

Sicer ne vem kateri procesor imaš in kakšno instalacijo, vendar vem, da
ga lahko anaconda pri FC6 "poserje" pri kernelu za amd athlon in namesto
kernel.i686.tralala namesti kernel.i586.tralala.

Na 2.6.9 se ti pa ne splac(a iti, vsaj zdaj ne. Enostavno zmanjšaj
obstojec(e razdelke z qtparted, gparted ali podobnim orodjem in nato
dodaj novega vfat.

Kar se tic(e priroc(nika, je najbolje, da prebereš priroc(nik za RHEL 4.

lp, Jože

Matic Smerdu pravi: