[LUGOS] Fedora 7 z ISO slike na disku NTFS

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Thu Jul 19 18:16:10 CEST 2007

Peace brother

Nevem, če si opazil, da je Fedora 7 DVD ISO velik 2,9 GB. Videl sem že v
reviji Monitor v testu USB ključ za 2 GB, nevem pa če sploh obstaja tak za 4
GB. 2,9 GB pa je v vsakem primeru krepko preveč tudi za 2 GB ključ, kakorkoli
računaš podatek o velikosti ISO slike. Bi pa šel na 1 GB ključ Ubuntu, pa
tudi Kubuntu in celo Ubuntu studio. Å koda le, da ne obstaja Kubuntu studio. ;)

Pravzaprav je tole hecno, da je Ubuntu ISO toliko manjši od Fedorinega.

Sicer pa mislim, da si bom enkrat itak moral nabaviti DVD enoto, pa naj me
tista holivudska folklora (beri regije) Å¡e tako jezi. Sami od sebe se jih
najbrž ne bodo znebili.

Še vedno pa ne zastopim, če lahko naredijo samo bralno podporo za NTFS za v
sistem, zakaj ne morejo dati take Å¡e v instalacijo. Zdi se mi, da sem nekje
prebral, da ima Pingo 4 podporo za NTFS že v jedru. Nevem pa, če je to res.
Ko sem ga jaz testiral, (Pingo 4.2 z ISO slike z VFAT32) sem imel Å¡e Windows
98. Instaliranega pa nimam zato, ker je pri meni kar naprej jamral, da ima
težave z medprocesnimi komunikacijami. Daemon za prijavo kot admin, pa je
vedno crknil po nekaj minutah, tako, da se potem sploh nisem mogel več
prijaviti kot šef strežbe.

Počivaj v hladu, če moreš in prav tako vse ovčice :)

                    Poni

--- Metod Kozelj <metod.kozelj na lugos.si> wrote:

> [...]
> distribuciji ...
>
> Mimogrede: iso fajli so navadno nekaj večji kot pa je 'nominalna' poraba
> prostora na CDjih ali DVDjih. Prostornina CDjev je oglaševana neto, ISO
> fajli so pa bruto. Po drugi strani pa se dobijo tudi 90minut/800MB CDji,
> je pa res, da jih ne zna vsaka enota prav pisati in/ali brati, ker so
> rahlo izven predpisanih toleranc.
>
> Peace!
>   Mkx
>
> ---- perl -e 'print
> $i=pack(c5,(41*2),sqrt(7056),(unpack(c,H)-2),oct(115),10);'

¾e med instalacijo.