[LUGOS] Fedora 7 z ISO slike na disku NTFS

Miha Tomšič miha.tomsic at gmail.com
Wed Jul 18 11:16:38 CEST 2007

Hojla!

On 7/18/07, Matic Smerdu <jelen_v_senci at yahoo.co.uk> wrote:
> Zdravilno!

Prav gotovo.

> Iskal sem po netu in zdi se, da instalacijski program od fedore 7 ne podpira
> particij NTFS. Naslednja stvar, ki sem jo poskusil je bila kopiranje ISO slike
> na disk EXT3. Tisti, na katerem je že Fedora 6. Drugega nimam. Rezultat:
> instalacijski program se je končal abnormalno.

Kaj pa ti pove inštalacija? In zakaj se ti zdi, da če ti inštalacije
ne uspe na podprti particiji (ext3), boš imel več sreče na nepodprti
(NTFS)?

> Naslednja vaja: omrežna instalacija. Imam brezžični USB vmesnik Jaht
> WN-1011U(E), temelječ na čipu zd1201. Prek njega na brezžični
> ruter pri sosedu in potem naprej..... V Internet seveda. V Fedori 6 mi ga do
> zdaj še ni uspelo usposobiti.

Kvapavem. To naj bi delalo. Sicer pa lahko zamenjaš za kakšen drug USB
WiFi, ki preizkušeno dela. Ne, ne vem za nobenega. Gulg pa verjetno
ve.

> Instalacijski program od fedrov broj 7 bi seveda moral najprej naložiti
> ustrezen driver, vendar o tem noče nič slišati.

Mogoče imaš pa preveč glasno musko. ;)

> Hm, kaj sploh še preostane? Saj ravno zato bi rad nadgradil na 7, ker upam, da
> bo v sedemki rešen problem zd1201 že v jedru. Kako pa naj pridem do tja? Zdi
> se, da bom nazadnje vendarle moral kupiti DVD enoto. Doslej je nisem, ker mi
> smrdi tista holivudska pogruntavščina imenovana "regije".

Kaj pa če bi v računalnik vtaknil ceneno in podprto mrežno kartico in
se po dolgem kablu skonektal na ruter od soseda? OK, to je slaba
varianta, če kradeš internet.

Sicer pa mi je všeč argument z "regijami".

> Ali menite, da je kaj možnosti, da bi v kakem paketu popravkov dobili podporo
> za NTFS za instalacijo za Fedoro 7? Ali pa morda v Fedori 8, ki jo napovedujejo
> že za čez nekaj mesecev.

Ne. Fedora načelno ne podpira NTFS. Obstajajo pa paketi in peči, s
katerimi se da pohekariti. Ampak jih ne boš z lahkoto vrinil v
inštalacijo.

> Kaj pa Pingo 7? Ali bo sploh kdaj izšel? Vsake toliko časa najdem kje
> novico, da bo. Potem pa nič. Pa bo sploh imel podporo za NTFS v
> instalacijkem programu, če bo kdaj izšel? Tega najbrž nihče ne ve.
> Ja, če je nima Fedora 7, jo Pingo 7 prav gotovo tudi ne bo imel.

Pingo 7 bo zakon! NTFS v inštalaciji najverjetneje ne bo podprt. Razen
če se komu zares strga in to podpre.

Srečno, M.