[LUGOS] Fedora 7 z ISO slike na disku NTFS - 2

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Wed Jul 18 17:11:50 CEST 2007

Howdy!

Kaj pa če nekje najdeš en 1GB (ali več) USB flash ključek, ga
sformatiraš na ext2, skopiraš gor vsebino tistega ISOta in instaliraš s
tega ključka? USB ključki so po moje podprtidirektno v vsaki dostojni
distribuciji ...

Mimogrede: iso fajli so navadno nekaj večji kot pa je 'nominalna' poraba
prostora na CDjih ali DVDjih. Prostornina CDjev je oglaševana neto, ISO
fajli so pa bruto. Po drugi strani pa se dobijo tudi 90minut/800MB CDji,
je pa res, da jih ne zna vsaka enota prav pisati in/ali brati, ker so
rahlo izven predpisanih toleranc.

Peace!
  Mkx

---- echo 16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlb xq | dc