[LUGOS] Fedora 7 z ISO slike na disku NTFS - 2

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Wed Jul 18 11:27:49 CEST 2007

Hvala za nasvet. Sem pogledal. ÄŒe sem prav zastopil, gre tu za ON-line
instalacijo. S tem pa pri meni ne bo nič zaradi USB vmesnika zd1201.

Kdo ve, morda pa ima Ubuntu podporo za NTFS že med instalacijo.

Mimogrede, Ubuntu Studio (ubuntustudio-7.04-alternate-i386.iso) je velik 868
mega bajt. Nevem, ali toliko sploh gre na CD. Za na DVD se mi pa zdi nekam
malo, če je pa Fedore 7 za 2,9 MB.

Hladen pozdrav

                         Poni