[LUGOS] disk?

Gregor Marinič gregor.marinic at gmail.com
Mon Jan 29 00:33:07 CET 2007

Pozdrav
Prijavljen sem kot administrator. Naredil sem tudi navaden uporabniški
račun, ki ga uporabljam za vsakodnevno delo. Admina uporabljam samo za
administacijo sistema. V win je to priporočeno, mislim da je v Linuxu tudi??
Ni mi jasno zakaj  nimam vseh pravic nad vsemi folderji. Vse pravice imam
šele v root načinu? Moram pogledati kakšna je razlika root in admin? V win
če si admin lahko počneš skoraj vse. Isto piše v knjigi, da velja za Linux
pa vseeno admin ne more spreminjati nastavitev lastnosti vseh folderjev.

Naredil sem folder v root načinu, vendar do njega ne morem dostopati kot
admin.. To mi ni še čisto jasno. Malo sem se poigral z nastavitvami userjev.
Kadar sem dal navadnega userja v skupino, administratorskega uporabnika sem
sicer lahko videl folderje od admina nisem pa imel pravice karkoli
dodajati.. Nekje je caka samo.... :(

Glede defraga sem se pozanimal, v Linuxu ga načeloma ne potrebujem, saj naj
bi sistem ob zagonu avtomatsko uredil disk, pa tudi sam zapis na disk je
bolj optimiran, potrebujem ga za defrag zunanjega HD ali USB nosilca ki so v
uporabi na win.

Vsekakor bom vstrajal in prebrodil začetne težave. Na PCju imam sicer še
winXP, vendar jih redko zaganjam sem žal primoran poznati win ker imam tako
službo.

Glede disk managerja pa ne vem sem probal vse programe in jih pregledal disk
lepo vidim v upravljalcu naprav, vendar ne morem ničesar postoriti oz
spremeniti.

Hvala
Gregor

2007/1/28, Valentin Korenjak <valentin.korenjak na email.si>:

> Hi,

> na
>
> Ne, mislim da je nameščen že po 'defaultu'.
> Raje preveri nekaj drugega - ali ima uporabniški račun s katerim se
> prijavljaš administratorske pravice? Če jih nima, potem v meniju
> Sistem -> Administration vidiš le par orodij, sicer pa vse kar pripada
> administratorju.

> vstrajati.
>
> Le tako naprej. Ob takšnem pristopu, boš veliko pridobil ne glede na
> to ali ostaneš v linux-u ali se vrneš...

> defrag.
>
> Ali misliš, da ga res potrebuješ?

> [...]

Pozdrav
Gregor Marinič - KULI