[LUGOS] disk?

Valentin Korenjak valentin.korenjak at email.si
Sun Jan 28 22:03:37 CET 2007

Hi,

On 1/28/07, Gregor Marinič <gregor.marinic at gmail.com> wrote:
> Sem poskusil, vendar ni nič podobnega Disk Managerju. Sem šel pogledat na
> add/remove programs in nisem našel tega. Res pa še nisem vprašal googla.

Ne, mislim da je nameščen že po 'defaultu'.
Raje preveri nekaj drugega - ali ima uporabniški račun s katerim se
prijavljaš administratorske pravice? Če jih nima, potem v meniju
Sistem -> Administration vidiš le par orodij, sicer pa vse kar pripada
administratorju.

> Ta Linux me privlači in hkrati odbija, pravijo vsi da se splača vstrajati.
> Zaenkat še ne pogrešam WIN.

Le tako naprej. Ob takšnem pristopu, boš veliko pridobil ne glede na
to ali ostaneš v linux-u ali se vrneš...

> Zanima me če mi lahko svetujete kateri program bi lahko uporabil za defrag.
> Potrebujem za defrag zunanjih nosilcev.

Ali misliš, da ga res potrebuješ?

lp,
Tine