[LUGOS] disk?

Gregor Marinič gregor.marinic at gmail.com
Sun Jan 28 20:44:54 CET 2007

Glede na to, da praviš, da si še začetnik in potem še praviš, da imaš
Ubuntu, ti predlagam da uporabiš priložena 'user frendly' orodja -
konkretno imaš na voljo Disks Manager (Sistem -> Administration ->
Disks).
Pokazal ti bo vse diske (in druge podobne naprave) v računalniku,
znotraj posameznega diska pa še particije. Tam si potem izbereš t.i.
točko dostopa oz. z drugimi besedami mapo, preko katere boš dostopal
do diska.

lp,
Tine

Zdravo Tine

Sem poskusil, vendar ni nič podobnega Disk Managerju. Sem šel pogledat na
add/remove programs in nisem našel tega. Res pa še nisem vprašal googla.
Ta Linux me privlači in hkrati odbija, pravijo vsi da se splača vstrajati.
Zaenkat še ne pogrešam WIN.

Zanima me če mi lahko svetujete kateri program bi lahko uporabil za defrag.
Potrebujem za defrag zunanjih nosilcev.

Pozdrav
Gregor Marinič - KULI