[LUGOS] disk?

Gregor Marinič gregor.marinic at gmail.com
Sun Jan 28 19:32:34 CET 2007

Pozdravljeni

Sem napisal z hda5 vendar diska še vedno ne vidim. Kadar ga pa naredim ročno
nimam pravic. Parvice c mnt inma samo root in kreiranje folderja windows je
možno samo v ukazni konzoli pod root. Ne morem spremenit lastnosti folderja
oz. ne vem kako bi to naredil saj v lastnostih ne  morem.

Hvala
Gregor

2007/1/28, Andrej * <union.kjesi na gmail.com>:

> Upam, da nisi dobesedno prepisal kar je Janko predlagal.
>
> Pravilen ukaz je:
> /dev/hda5    /mnt/windows vfat  umask=000  0    0
>
> to dodaj na konec fstab-a (pomembni so samo presledni vmes).
> /mnt/windows pa zamenji s tvojimi imeniki. Če še potem ne bo šlo, pa
> moraš spreminiti pravice imeniku kamor priklapljaš ( v tem primeru
> imeniku windows, tako da boš lahko kot navaden uporabnik spreminjal
> vsebino.

> ga

Pozdrav
Gregor Marinič - KULI