[LUGOS] iproute2

Rok r at rula.net
Mon Jan 22 15:49:56 CET 2007

> BGP je tako, kot bi ti nekdo predlagal, da nabavis veliko skladisce, v
> bistvu pa je dovolj, da imas eno trafiko za prodajo casopisov.
>
> Ne samo to da je overkill, tudi od vseh ISPjev si zelo odvisen. Ce ti
> en
> ISP zamoci, si z drugim nic ne mores pomagat, dokler ti prvi zadevo ne
> porihta.
>
> Evo ena "branch" resitev:
> http://www.radware.com/content/products/lpb/default.asp (sicer pa gre
> od 10Mbps do 6Gbps prometa - razlicne naprave ampak isti princip).

> [...]

Vse lepo in prav.. ampak en problem... js sm iskal kako opensource resitev, morda namig, da se da zadeva realizirat z iproute2 pa kakim markanjem paketkov.. sicer bi mogu ze incoming pakete markat...

Eventuelno bi sou postavljat kako virtualno masino, pa ji na tem serverju dodelil tisti ip, placa na diskih (sw raid) mam itak dovolj, rama pa je tud 1 gb.. vec kot prevec.

Zal pa sem mrzl pri eni in pri drugi stvari.

Lp, rok.