[LUGOS] iproute2

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Mon Jan 22 22:37:02 CET 2007

Se da porihtat z iproute2. Markiranje paketov načeloma sploh ni potrebno.
Preberi si Linux Advanced Routing Howto. Mislim da je tam notr primer za
več isp-jev, pa tudi za load balancing. Lahko kar copy+paste-aš. Stvar
sicer ne dela ravno idealno, je pa bolj kot nič. Nekje so še eni patchi
za kernel, s katerimi bi multihoming moral delati še bolje, samo jih
nisem nikoli preizkusil.

lp, Rok