[LUGOS] iproute2

Iztok Umek iztok at si-con.com
Mon Jan 22 14:06:54 CET 2007

Rok wrote:
> Nekdo mi je predlagal, da resim zadevo z bgp.. ampak po mojem je to way prevec razmisljanja (bgpja se nism nikol postavljal)
>
> Lp, rok.

BGP je tako, kot bi ti nekdo predlagal, da nabavis veliko skladisce, v
bistvu pa je dovolj, da imas eno trafiko za prodajo casopisov.

Ne samo to da je overkill, tudi od vseh ISPjev si zelo odvisen. Ce ti en
ISP zamoci, si z drugim nic ne mores pomagat, dokler ti prvi zadevo ne
porihta.

Evo ena "branch" resitev:
http://www.radware.com/content/products/lpb/default.asp (sicer pa gre to
od 10Mbps do 6Gbps prometa - razlicne naprave ampak isti princip).

Baje ima Linksys nekaj podobnega, RV016 ce se ne motim, zmore manj, je
pa zato cenejsi.