[LUGOS] kodna tabela?

Klemen Humerca klemen at humerca.com
Mon Feb 26 11:32:05 CET 2007

Pozdravljeni.

Fedoro Core 4 sem nadgradil na verzijo 6. Po nadgradnji se dogaja, da
vsa elektronska sporocila, ki pridejo na server in vsebujejo slovenske
znake (čćšđž), niso pravilno prikazani. Poskusil sem razlicne
odjemalce: IMP, thunderbird, outlook express in zakljucil, da ni
problem v odjemalcu. Crke so spremenjene oz. nepravilno prikazane ze v
/spool/mail datoteki. Primer popacenega zapisa znakov čćžšđ: è̞šð

Prosil bi za kaksen nasvet oz. sporocite katere podatke naj posredujem.

Hvala.

--

Klemen Humerca

  klemen at humerca.com