[LUGOS] kodna tabela?

Darko Bulat darko.bulat at ceterum.si
Mon Feb 26 11:56:20 CET 2007

Pa si nadgrajeval FC4 -> FC5; FC5 -> FC6 ali naravnost FC4 -> FC6?

Sicer ne vem, če bi tudi to imelo kakršnega koli smisla, a osebno sem
naredil nekaj podobnih upgradov, od tega nekaj tudi na mail strežnikih,
a podobnih težav, kot jih opisuješ nisem zasledil nikjer.

(p: postfix,cyrus-imap,Thunderbird)

LP
D.