[LUGOS] Spletne urice: iTIVI - Primer promocije spletne storitve
Andraž Tori
andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Feb 26 10:42:58 CET 2007
V sredo, 28. februarja ob 19.00 vas vabimo na Spletne urice na predvanje z naslovom iTIVI: Primer promocije spletne storitve.
Čeprav danes že govorimo o Spletu 2.0, je resnih spletnih storitev na
slovenskem trgu izredno malo...
Za spletne storitve naj bi veljala S-krivulja rasti ("Diffusion of
innovations"), ki predstavlja relativno dolgotrajno in majhno začetno
rast, kasneje pa krivulja relativno hitro zavije navzgor (ali navzdol).
Rast po S-krivulji zahteva specifični marketinški oziroma promocijski
pristop, bistveno pa je vprašanje, kako skrajšati začetno periodo
počasne rasti - z agresivno in drago promocijo ali potrpežljivim
čakanjem, da se vzpostavi "glas ljudstva"?
Gregor Fras, direktor marketinga družbe iTIVI, bo predstavil svoje
razmišljanje na zgornje vprašanje skozi konkretni primer marketinga
družbe iTIVI, hkrati pa bo izdal nekaj majhnih namigov o tem, kako se
znajti na lestvici največjih oglaševalcev ob minimalnem promocijskem
budgetu in kako iz alternativnih marketinških pristopov ustvariti
življenski stil.
V sredo, 28. februarja ob 19.00 v Kiberpipi!
http://www.kiberpipa.org/index.php?name=News&file=article&sid=774
/////////////////////////////////////////////////////////
Kaj so Spletne urice?
Spletne urice so tedenska srečanja spletnih profesionalcev. Posamezniki
z dolgoletnim stažem v spletni industriji predstavljajo specifične
aktualne teme. Cilj spletnih uric je večsmerni prenos znanj med
spletnimi razvijalci in grajenje skupnosti le teh.
http://web.zen.si/
------------------------------------------------------------
Kiberpipa / Cyberpipe: Kersnikova 6, 1000 Ljubljana
pon-pet / mon-fri: 10.00 - 22.00
http://www.kiberpipa.org
prost vstop / prost dostop / prosto programje
free entrance / free net / free software
Glavni sponzor Kiberpipe je Evropa.
More information about the lugos-list
mailing list