[LUGOS] net

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Feb 20 09:44:46 CET 2007

Ja in kaj naj bi se zgodilo, če bi sysadmin omejil zadevo na 10Mbit half
triplex? A potem pa kar internet neha delat? A vsem, ki imajo ADSL 1Mbit
internet sploh ne dela? Ne vem no, jaz se spomnim slirp-a na 9600bps pa je vse
delalo, malo počasneje ampak JE delalo, ne vidim razloga zakaj na 10Mbit
half duplex ne bi.

Malo pomisli preden naklofaš take buče in stisneš "Pošlji".

lp,B