[LUGOS] net

Iztok Umek iztok at si-con.com
Tue Feb 20 09:53:43 CET 2007

Blaz Podrzaj wrote:
> Ja in kaj naj bi se zgodilo, če bi sysadmin omejil zadevo na
> 10Mbit half
> triplex? A potem pa kar internet neha delat? A vsem, ki imajo ADSL 1Mbit
> internet sploh ne dela? Ne vem no, jaz se spomnim slirp-a na 9600bps
> pa je vse
> delalo, malo počasneje ampak JE delalo, ne vidim razloga zakaj na
> 10Mbit
> half duplex ne bi.
Glej, ce je ena port zaklenjen na eno hitrost, drugi pa na drugo (ali
auto-neg), potem se kaj lahko zgodi, da imas probleme ze na L2. Ne gre
toliko na katero hitrost si zaklenjen, pac pa za to, da na obeh straneh
ni enako in dozivljas izgubo paketov in retransmite. To pa lahko pomeni
hudo degradacijo performance do meje, ko prakticno sploh ni uporabna.