[LUGOS] net

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Mon Feb 19 21:58:16 CET 2007

nic ni omejil, vsem ostalim 200+ uporabnikom na winsih normalno dela in
iz mojega kabla na linux .16 kernelu tudi.
Trik je samo v tem, da mam pod .17 kernelom skompajlanih za ene par
vecerov dela programja, ki se ni slo usposobit na 16ki in bi rajsi resil
net na 17 kot pa se zajebaval se 3 mesece s programjem.