[LUGOS] Re: lugos-list Digest, Vol 27, Issue 7

Janez Trenz alte at aufbix.org
Thu Feb 8 17:54:51 CET 2007

Dne četrtek 08 februar 2007 15:48 je Matjaz Kljun napisal(a):
> Oj.
>
> Niti ne Robert. Jaz bi imel pač vsakega, ki se prijavi v sistem že
> samodejno v teh skupinah.
>
> Ker se LDAP precej spreminja bi imeli z vsakim novim uporabnikom precej
> dela, ker bi ga
> morali dati v vse skupine na vsakem računalniku (36), kar je nesmisel.
> Lahko bi te skupine
> lokalno zbrisal in jih prestavil v LDAP, vendar bi spet moral za vsakega
> novega uporabnika
> ali za vsakega izbrisanega, popravljati vse skupine, kar je manj dela
> kot v prvem primeru, pa
> [...]

Pa napiši skripto. Dodaj si svoj ssh ključ brez passphrase na root accounte na
vseh računalnikih in potem enostavno avtomatično na vseh dodaš uporabnika v
določene grupe.

Recimo, da imaš seznam FQDN računalnikov v datoteki, potem... pokličeš skripto
z imenom uporabnika in...

#!/bin/bash
for comp in `cat datoteka`
do
ssh $comp "(usermod -a cdrom,floppy,audio,dip,video,plugdev,scanner,video $1)"
done

Tako ... na hitro... recimo
--
Janez Trenz  AKA  der_Alte                    o      _     _         _
alte at aufbix.org               __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)