[LUGOS] Re: lugos-list Digest, Vol 27, Issue 7

Matjaz Kljun matjaz.kljun at pef.upr.si
Thu Feb 8 15:48:01 CET 2007

Oj.

Niti ne Robert. Jaz bi imel pač vsakega, ki se prijavi v sistem že
samodejno v teh skupinah.

Ker se LDAP precej spreminja bi imeli z vsakim novim uporabnikom precej
dela, ker bi ga
morali dati v vse skupine na vsakem računalniku (36), kar je nesmisel.
Lahko bi te skupine
lokalno zbrisal in jih prestavil v LDAP, vendar bi spet moral za vsakega
novega uporabnika
ali za vsakega izbrisanega, popravljati vse skupine, kar je manj dela
kot v prvem primeru, pa
vseeno preveč.

A ima kdo kakšen predlog? Lahko bi se lotil pisati skripto, pa sem
menil, da nekaj boljšega
sigurno obstaja.

lp mk