[LUGOS] xvidtune in shranjevanje

Matic Smerdu jelen_v_senci at yahoo.co.uk
Sun Feb 11 21:00:12 CET 2007

Imam Pingo Linux 3.1. Slika na ekranu je zamaknjena
desno za kakih 5mm. To sem popravil s programom
xvidtune, potem pa nisem mogel shraniti nastavitev. Na
netu sem prebral kar nekaj nasvetov, naj podatke
izvozim in potlej skopiram v datoteko XF86Config.

Primer:
Run as:
    xvidtune >/tmp/my.settings
To save your setting do: `show'  &  `quit' and extract
mode line from
/tmp/my.settings to /etc/X11/XF86Config.
Vse krasno, problem je samo v tem, da pri meni
datoteka
/etc/X11/XF86Config sploh ne obstaja. Kam naj torej
skopiram nastavitve? Ali naj datoteko kar naredim?
Ampak kako naj jo pa potem sestavim, ko pa nimam
nobenega vzorca in nobenih navodil?

                      Poni