[LUGOS] web

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Thu Sep 28 17:20:57 CEST 2006

Ni fore ne v swapu, ne v verziji firefoxa, ne v javi, ker je na isti
masini z isto konfiguracijo stvar delala se pred kratkim. Potem pa
naenkrat mrknilo.
Iz vseh drugih masin in iz vseh moznih linkov tudi dela na drugih
masinah. Ko pa na katerikoli link priklopim svoj laptop pa ena sama
stran v celem vesoljnem netu ne dela in to je www.sant.ox.ac.uk

lp