[LUGOS] web

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Sep 28 23:05:18 CEST 2006

Benti, zdaj se je pa meni tudi zgodilo. S FF.

A veš kaj bi lahko bila fora? Piškotki niso, to sem preveril. To da se
morda zakurblata dve instanci FF v spominu, to je pa druga možnost, ki
mi hodi po glavi - seveda je ob tem aktiven tudi TB. Danes sem sicer
nekaj brskal in ugotovil, da so celo odprli bug na to temo pri FF.

LP, Jože