[LUGOS] web

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Sep 28 17:01:32 CEST 2006

Se opravičujem, sem narobe prebral izvirni post... . Tole bo morda bolj
meditacija - morda boš razbral kaj koristnega.

Prvo: morda čisto mimo in totalno OT vprašanje: kolikšen imaš swap file?
Pri neki povezavi iz Nigerije (glej spodaj) pred slabim letom mi je
zavzela Java pri  DoS napadu 2Gb - k sreči sem imel swap particijo 8Gb -
maksimalno uporabo imam npr. 200-400Mb, stalno 0-168Kb (512Mb RAM). Tudi
jaz sem tedaj delal z izključenim požarnim zidom. Sedaj imam
vklopljenega in brskam povsem normalno.
Drugo: najprej posodobi FF in javo, potem vse ostalo. FF
<http://www.mozilla.com/firefox/> (trenutno 1..0.7), java
<http://www.java.com/en/download/manual.jsp> (trenutno 1.5.0_06) in vse
ostalo. Jasno, nameščaš kot su.
Tretje: požarnega zidu nimaš a ga  definitivno ima strežnik in na
njegovi strani (domnevno) ni nič narobe. Le brani se. Že od začetka sem
pomislil na dDoS napad, črve (jep, Grega hint!) ali kaj podobnega, a
nisem zinil zavoljo panike - morda bi bilo pametno zagnati chkrootkit in
pogledati kako in kaj. Morda si s svojo povezavo prehiter za nekatere
strežnike. Vsi pač niso na kabelskem internetu, xDSL ali optiki -
nekateri imajo tudi dolgo verigo posrednikov preden pridejo do tebe in
ti do njih, zato lahko paketki potečejo.

Če si prehiter s povezavo, strežnik tvoje paketke panično lahko tretira
kot DoS napad. SW je le možen vzrok, ne pa nujen - na tako napako še
nisem naletel nikoli, ampak res nikoli odkar uporabljam FF, Mozillo,
Navigatorja ali Konqueror. In lani sem s FF (večinoma z Deer Parkom) in
Pingom naredil diplomo - preveril več kot 800 URI-jev več nivojev v
globino (od 3 do 7, vsak nivo minimalno 3   spletne strani, torej
računaj koliko!). Podobne napake pa poznam iz časov, ko sem uporabljal
Windows - 2003--. In bile so vzrok virusov, trojanskih konjev in črvov.
A tudi tam obstajajo dobri požarni zidovi in antivirusi - tudi zastonj.

LP vsem, Jože