Re: [LUGOS] [Razpis MŠŠ] Programska opr ema za poučevanje in učenje

Rok Krulec Rok.Krulec at fpp.edu
Sat Oct 7 10:07:43 CEST 2006

Zivjo Joze,

idioti ? otroci ? S cim sem si pa to zasluzil ? Samo vprasal sem kdaj
in kako se bo zvedelo za rezultate konkretnega razpisa na kar nisem
dobil odgovora kljub temu da ste skupno popisali tri A4 liste.

Rok

On 10/6/06, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:
> Pozdrav - se opravičujem vsem skupaj, ampak tole zahteva malo daljši
> odgovor!
>
> 1. To o državnih seskih vsekakor vsaj delno drži, ne moreš pa tega reči
> za vse. Poleg tega so z novim zakonom o društvih nekatera društva na
> robu obstoja. Tja je smiselno pod nekaterimi pogoji "ufurat" denar, ker
> jih država enostavno ne vidi - npr. premajhni so, imajo pet članov,
> lahko pa hudo zaležejo na terenu. Ker tega država ne naredi, si morajo
> taki sami iskati sponzorje kar počnejo na mnogo inovativnih načinov -
> [...]

Univerza v Ljubljani / University of Ljubljana
Fakulteta za pomorstvo in promet / Faculty of Maritime Studies and
Transportation
Pot pomorščakov 4
6320 Portorož
Slovenia