[LUGOS] [Razpis MŠŠ] Programska opr ema za poučevanje in učenje

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Oct 7 12:11:51 CEST 2006

Rok,

pardon izrazu, to leti na (oprostite kričanju) na VSA slovenska društva
(Lugos ni nobena svetla izjema), ki niso bila sposobna zlobirati niti
enega poslanca v DZ ob sprejemanju zakona o društvih. Pa bi to z malo
dobre volje lahko storila. Npr. z ustanovitvijo zveze slovenskih društev
- podobna obstaja v ZDA, če se lahko izjemoma obrnem na podobno okolje,
na kakršnega se obrača tudi Iztok. Res bi malo težko spočetka
usklajevali interese plesalcev, spominkarjev, programerjev, ampak z leti
bi se stvari uredile - saj vsa društva promovirajo Slovenijo, mar ne?

To me ne moti zaradi bifejev, da ne bo pomote - bolj me motijo nadzorni
organi društev in mandati organov društev, ki lahko trajajo v nedogled
brez rotacije z večno reelekcijo kandidatov izmed istega kroga. Tako pa
lahko prihaja do "čudnih" financiranj društev in

LP, Jože