[LUGOS] [Razpis M©©] Programska opr ema za pouèevanje in uèenje

Iztok Umek iztok at dergan.net
Fri Oct 6 19:53:10 CEST 2006

On Fri, Oct 6, 2006, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> said:

> Seveda, saj zato sem pa dal URI z javnimi razpisi ministrstva. Ko bo pa
> en spodoben razpis, ga pa izkoristite  do kraja in razumno, lepo prosim!
> Kaj s tem mislim - pametno bi bilo da se v okviru dru¹va izbor res
> dobrih projektov in se jim da glavnino (2/3 denarja), hkrati pa razdeli
> ostali dele¾ tudi tistim manj uspe¹nim na razpisu kot spodbuda za
> nadaljnje delo in tako raz¹irit konkurenca.

Hm... po pravici povedano je govoriti o kaksni zdravi konkurenci v
Sloveniji dokaj bizarno. Vecina ljudi namrec cilja na priklop na drzavne
seske. Ti drzavno sponzorirani razpisi so tipicna taka bedarija.

Konkurencne in inovativne resitve lahko obstajajo in predvsem obstajajo
brez drzavnih seskov.

Sicer je to bolj politicna kot pa strokovna debata.