[LUGOS] [Razpis MŠŠ] Programska oprema za poučevanje in učenje

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Fri Oct 6 19:14:57 CEST 2006

Seveda, saj zato sem pa dal URI z javnimi razpisi ministrstva. Ko bo pa
en spodoben razpis, ga pa izkoristite  do kraja in razumno, lepo prosim!
Kaj s tem mislim - pametno bi bilo da se v okviru drušva izbor res
dobrih projektov in se jim da glavnino (2/3 denarja), hkrati pa razdeli
ostali delež tudi tistim manj uspešnim na razpisu kot spodbuda za
nadaljnje delo in tako razširit konkurenca.

LP, Jože