[LUGOS] Samba - hitrost

Miha Pavlin miha at cde.si
Tue Oct 3 14:59:35 CEST 2006

Zivjo

router ~ # hdparm -A1 -c1 -d1 -m16 -u1 /dev/hda

/dev/hda:
 setting 32-bit IO_support flag to 1
 setting multcount to 16
 setting unmaskirq to 1 (on)
 setting using_dma to 1 (on)
 setting drive read-lookahead to 1 (on)
 multcount    = 16 (on)
 IO_support   =  1 (32-bit)
 unmaskirq    =  1 (on)
 using_dma    =  1 (on)

hitrost ostaja ista ( se pravi nikakva )

http://forums.gentoo.org/viewtopic-p-3081971.html

tole sem tudi sprobal, zadeva mi vrne 4% fragmentacijo, kar se mi zdi OK.
Ne vem več, bom probal disk potegnit iz kište in ga sprobat na neki
drugi plati....

lp, Miha