[LUGOS] Samba - hitrost

Jernej Simonèiè jernej.listsonly at ena.si
Tue Oct 3 10:28:21 CEST 2006

On Tuesday, October 3, 2006, 8:51:12, Miha Pavlin wrote:

> sem sprobal tole in je isto...  Sem pa probal kopirat en file iz enga
> konca disk na drug in sem dobil isto hitrost ( 3-4 MB), kar se mi zdi za
> ta 40GB disk premalo.... Sedaj ne vem vec(, v c(em je problem, zgleda da
> Samba ni kriva.

Poizkusi za začetek pognati tole:

# hdparm -A1 -c1 -d1 -m16 -u1 /dev/hda

> Je moz(no da se je sitem tolikoo fragmentiral, da je zadeva poc(asna.
> Uporabljam RaiserFS, vendar je disk vec(ino c(asa skoraj poln z veliko
> aktivnosti po disku ( med testom je bil neobremenjen). Imam nekje v
> spomini, da v takih primerih  poc(epne tudi   ReiserFS z svojo
> "pogovorno" odpornostjo na fragmentacijo.

Na disku naj bi imel nekako vsaj 10% praznega prostora, bolje še malo več,
da ne bo takih problemov.

--
< Jernej Simončič ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

It's morally wrong to allow suckers to keep their money.
       -- Canada Bill Jones's Motto