[LUGOS] Samba - hitrost

Miha Pavlin miha at cde.si
Tue Oct 3 08:51:12 CEST 2006

Z(ivjo

sem sprobal tole in je isto...  Sem pa probal kopirat en file iz enga
konca disk na drug in sem dobil isto hitrost ( 3-4 MB), kar se mi zdi za
ta 40GB disk premalo.... Sedaj ne vem vec(, v c(em je problem, zgleda da
Samba ni kriva.

Je moz(no da se je sitem tolikoo fragmentiral, da je zadeva poc(asna.
Uporabljam RaiserFS, vendar je disk vec(ino c(asa skoraj poln z veliko
aktivnosti po disku ( med testom je bil neobremenjen). Imam nekje v
spomini, da v takih primerih  poc(epne tudi   ReiserFS z svojo
"pogovorno" odpornostjo na fragmentacijo.

Kaks(en predlog?

lp, Miha