Re: [LUGOS] Slovenske distribucije Linuxa ali "Ecce bi ded naš ne segrešil..."

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Nov 6 10:12:15 CET 2006

M, tema je predoločeno ognjena, temu se na žalost ne moreš ogniti. Si
pač naletel na mino - pripadniki ene in druge struje.

Iztok te je že spomnil na Pingo-devel na Mandrivo in Ubuntu. Če je temu
tako, velja enako za celotno Fedoro kakor tudi za Debian in druge
distribucije, ki imajo KDE, gnome in X pa poslovenjenih tistih nekaj
osnovnih paketov za zraven. Te niso ravno "natural born" slovenske,
imajo pa "look & feel", ki so jim ga dali tudi slovenski prevajalci in
ustvarjalci.

Zato - ni pomembno kakšno distribucijo imaš - pomembno je da ima
distribucija uporabniški vmesnik ali vsaj pomoč v slovenskem jeziku.
Slednje velja predvsem za čiste začetnike.
Vse ostalo je povsem drugotnega pomena. Tudi zato je bolje usmeriti več
moči v prevajanje programov kot ustvarjanje (dodatnih) slovenskih
distribucij. Sam imam trenutno nameščeno Fedoro Core 5 - ne Pinga, da ne
bo pomote!  Začel sem seveda s Pingom, ni pa pomembno katera
distribucija je glavna. Stvar je pač odvisna tudi od okusa uporabnikov
in tu ustvarjalci distribucij kljub vsem mojem spoštovanju nimate
izbire. Zadnji pač izbiram jaz, saj sem (predvsem) uporabnik. Žal.

LP, Jože