Re: [LUGOS] Slovenske distribucije Linuxa ali "Ecce bi ded naš ne segrešil..."

Gregor Gorjanc gregor.gorjanc at bfro.uni-lj.si
Sun Nov 5 22:17:56 CET 2006

Najprej toplo pozdravljam Mihovo pismo!

Matevz Jekovec wrote:
> Ne vem, kako doživljate ostali dilemo z distribucijami, ampak osebno sem
> mnenja, da je pomembnejše imeti eno distribucijo, ki sploh ni nujno
> slovenska (na pamet mi pade KUbuntu), ki je *kvalitetno* prevedena od
> začetka do konca. Poleg prevodov pa imeti še kopico specializiranih
> ljudi, ki bi nudili podporo in morebiti kakšno dodatno programje ločeno
> od same distribucije.

Če se ne motim, to moštvo Pingo precej dobro (lahko se tudi motim)
počne. Je pa to na osnovi FC distribucije in ne kar tebi najprej pride
na pamet i.e. KUbuntu. Pa smo tam, ko je treba izbrati distribucijo
Linuxa - ali bo to FC, Debian, Ubuntu, KUbuntu, Slackware, itd. Menim,
da se že tukaj takoj ustvarita vsaj dva "tabora".

Dodatni vidik je potem še liveCD distribucija ala Knoppix. Če se ne
motim, FC in tako tudi Pingo tukaj ne prideta v upoštev. Ali pač?

Gregor