Re: [LUGOS] Slovenske distribucije Linuxa ali "Ecce bi ded naš ne segrešil..."

Matevz Jekovec matevz.jekovec at guest.arnes.si
Sun Nov 5 21:10:23 CET 2006

Ne vem, kako doživljate ostali dilemo z distribucijami, ampak osebno sem
mnenja, da je pomembnejše imeti eno distribucijo, ki sploh ni nujno
slovenska (na pamet mi pade KUbuntu), ki je *kvalitetno* prevedena od
začetka do konca. Poleg prevodov pa imeti še kopico specializiranih
ljudi, ki bi nudili podporo in morebiti kakšno dodatno programje ločeno
od same distribucije.

Sem edini?

lp.
- Matevž