[LUGOS] laptop power

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Fri May 26 13:39:56 CEST 2006

Nek power management je celo v KDEju, samo ne vem, al se norca delajo iz
ljudi, da take neuporabne stvari vkljucujejo, al ... al sem mogoce jaz
tolko prtisnjen, da ne znam nastavit.
Baterija pa mi zdrzi celo uro 15 (namesto 3 ure!). Kot sem nekoc ze
omenjal, do 50% pojenja sorazmerno, ko pade pod 50% pa v 5 minutah
crkne. Ista baterija, isti laptop, pod win particijo drzi 3 ure.

lp