[LUGOS] laptop power

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri May 26 13:22:01 CEST 2006

On Fri, 26 May 2006, [UTF-8] BoĹĄtjan Jerko wrote:

> apm?
> Sicer pa poglej, kaj obstaja v "paketu" za toshibo. Jaz sem za ibook-a
> naĹĄel nekaj stvari. Je pa res, da zadeve niso tako podprte, kot pod
> macosx-om.

APM je danes zgolj kot backward compatibility feature, vse dela na
ACPI-ju. Problem je edino, če je tvoj ACPI DSDT broken ali pa če v kernelu
še ni podpore za tvoj ACPI nabor.

Obstaja en power guide prav za laptope (pozabil naslov), po katerem
postopoma vsako komponento (disk, display, procesor) posebej prilagodiš
čim manjši porabi. Na žalost res ni nekega GUI/TUI orodja, ki bi zajemal
vse komponente ampak da se pa dosti. Jaz osebno sem s tem gajdom podaljšal
delovanje laptopa skoraj za eno uro (glede na default inštalacijo
distribucije), delalo mi je praktično vse razen suspend to ram.

lp,B