[LUGOS] laptop power

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri May 26 14:10:33 CEST 2006

On Fri, 26 May 2006, Gupy the Fish wrote:

> Nek power management je celo v KDEju, samo ne vem, al se norca delajo iz
> ljudi, da take neuporabne stvari vkljucujejo, al ... al sem mogoce jaz
> tolko prtisnjen, da ne znam nastavit.
> Baterija pa mi zdrzi celo uro 15 (namesto 3 ure!). Kot sem nekoc ze
> omenjal, do 50% pojenja sorazmerno, ko pade pod 50% pa v 5 minutah
> crkne. Ista baterija, isti laptop, pod win particijo drzi 3 ure.

A v Windovzih inštaliraš kakšen Tošibin dodatek za power management?

Za Tošiba laptope obstajata dva driverja. En se nahaja pod Processor type
and features->Toshiba Laptop support, eden pa pod Power management options
->ACPI Support->Toshiba Laptop Extras. Prvi je bolj pomemben kot drugi. Ne
vem, ampak kolikor sem jaz prebral, obstajata dve varianti Tošib... ena z
Tošibinim in ena s Phoenixovim BIOS-om. Baje prek tega driverja potem
dostopaš do power management opcij v BIOS-u. Jaz si predstavljam da se vse
power management opcije v BIOS-u nikoli dejansko ne shranijo in se vedno
znova ponastavljajo ko bootaš Windowze - prek nekega userspace orodja.
Isto bi verjetno moralo delovati pod Linugzom. Še link:

http://www.buzzard.org.uk/toshiba/

lp,B