[LUGOS] firefox edavki game over

Blaz Podrzaj b at thz.net
Tue Mar 28 08:14:14 CEST 2006

On Mon, 27 Mar 2006, Miro Kranjc wrote:

> To, da se sele leta 2006 ukvarjate s tem kako oddati dohodninsko napoved po
> elektronski poti je za ljudi, ki se imajo za e-pismene (milo receno) zelo
> pozno (razen, seveda, ce ste bili prej premladi za oddajo dohodninske

Jaz grem pa stavit, da 95% "open" minded ljudi nima na stroju istega
JRE-ja kot pred dvema letoma kar pomeni jasno vse "jovo na novo".

> napovedi). Ce ne boste tisti, ki ste zgled in vzor mnogim za delo z
> racunalnikom, med prvimi uporabljali vsaj tistih nekaj e-storitev, ki jih
> svojim drzavljanom nudi nasa drzava, potem ne bomo kmalu docakali vsaj
> zmernega razvoja na tem podrocju. Drzavljani moramo biti zeljni tovrstnih
> storitev in jih, ko jih koncno pripravijo, tudi res uporabljati, sicer le
> dajemo argumente tistim, ki so mnenja, da je to metanje denarja skozi okno
> on nam raje posiljajo papirnate obrazce na dom.

Ljudje so pač navajeni da se jim vse k rit' prinese. Ampak tu je tvoja
bojazen, da mi ne bi dosti ali pa dovolj dobro težili, odveč. Če
povprečnemu okenskemu uporabniku zadeva ne bi funkcionirala z enim
pristiskom na miškin gumb, bi mirno oddal napoved v papirnati obliki. Upam
si trditi, da je praksa pri "oepn" minded ljudeh čisto drugačna. Vsaj 95%
nas odda napoved v elektronski obliki, čistilcev oken pa ne vem če je
tukaj 5% - sami so si krivi, zakaj jih je pa toliko ;)

Kar se pa tiče tega kaj je bilo naročeno s strani naročnika in kaj ne je
pa čisto irelevantno. V vsakem primeru se vse plača na tak ali drugačen
način. Jaz recimo ne vem za nobeno cesto v Sloveniji, ki bi bila v končni
fazi cenejša ali pa bi stala toliko kolikor je bilo prvotno predvideno.
Vse je na koncu vedno 50% dražje.

lp,B