[LUGOS] firefox edavki game over

Matevz Jekovec matevz.jekovec at guest.arnes.si
Tue Mar 28 09:48:40 CEST 2006

Včeraj sem imel tudi jaz probleme z eDavki. Kljub temu, da imam
nameščeno Javo 1.4.2, sem moral zagnati ControlPanel in še tam namestiti
certifikat. Potem je podpisovanje šlo. (Debian unstsable)
Na drugem računalniku je pa bilo manj sreče - ControlPanel import ni
prijel. Enostavno si izbral certifikat, ampak ti ga sploh ni uvozil
(seznam certifikatov na voljo je še vedno ostal nespremenjen). Sporočil
ni nobene napake. Kukr da bi ignorirov vse skupej. (KUbuntu Breezy)

A kdo ve, zakaj je treba certifikat dvakrat uvoziti - najprej v FF,
potem pa še v Javo? A res ni lepšega načina? Kukr jest vem, svoj čas ni
blo treba uvažati v Javo certifikatov preko ControlPanela.

Tole, kar se je na drugmu računalniku zgodil, je primer, zakaj tako dolg
in zapleten postopek ni primeren. Lahko ne deluje samo en člen (v tem
primeru bug v ControlPanel v Javi??) in celotna operacija ni mogoča.

lp.
- Matevž