[LUGOS] firefox edavki game over

Gupy the Fish gupofonus at gmail.com
Mon Mar 27 18:26:32 CEST 2006

Jaz sem hotel samo izpostaviti dimenzijo, da ce bi bil tak postopek
(iskat pathe, instalirat 5 stvari, pisat neko kodo v datoteke, ... samo
da oddas eno napoved) na winsih, bi blo pol Slovenije v zraku. Ker je
pac na linuxu, pa se nekak ze samoumevno pricakuje, da si itak heker, ce
mas ta OS.

Kje pa je krivda in kdo bo to izboljsal, kdo komu pridno pisal tekste in
elegantno komuniciral za naslednje leto (ker letos je ze mimo), pa je ze
beyond mojih pripomb :)